MerveUgur canım ben acıkcası epidural hakkında okudugum olumsuzluklardan ve yapılıs seklinden sonra epiduralsiz normal dogum yapmaya karar verdim.daha bugun 3cocugunu ( epiduralli normal dogum, sezeryan ve epiduralsiz normal dogum) farklı yontemlerle doguran bir arkadasım soyle dedı:sezeryanda ayagı kalman 1ayı buluyormus.epiduralde 3gun ama igne yapılan yerin agrısının tamemen gecmesi cok uzun suruyormus.nornal dogumda ise dogum biraz acılı oluyormus ama ertesi gun kalkıp yuruyorsun dedi.agrın sızında pek olmuyor dedi...ben kimyasal almaktansa o agrıyı cekerim diyorum.Acıkcası annenin de bebeginde o deneyimi yasaması gerektigine inananlardanım...Rabbim hepimize guc versin...