Tüy sökücü kremler kimyasal olduğu için gebelikte kullanılması sakıncalı. Ben de oldu olası jilet vururdum ama hamileyken zor oluyor diye gözümü karartıp aldata gitmeye başladım. Yok böyle bi rahatlık. 10 dakikada tertemiz oluyor. Uzun süre de çıkmıyor.