Tuana_ bende 🤷♀️ Bide gün içinde 5 dk kestirsem uyandığım an elim tatlıya gidiyor. Zararı olur mu bilmiyorum ama en son kontrolde bebek biraz iri çıkınca doktor tatlı çok mu tüketiyorsun demişti artık benim kiloma mı bebeğe mi dedi tam şeyapamadım 😀 eşim bebek için dediğini söyledi😄