anne_genc ilk hamileliğim de rüyam da birisi hamile olduğumu söyledi kucağıma erkek bebek verdi emzir dedi emzirmeyi beceremedim , test yaptım pozitif çıktı sonra öğrendim oğlum oluyormuş falan derken doğurdum ama emziremedim kaybettim bebeğimi , rüyam birebir çıktı 🥺 şimdi tekrar hamileyim ve yine hamileliğimi rüyam da öğrendim birisi bana yaptığın testi kontrol et yanlış gördün pozitif dedi gittim sabah baktım cidden pozitif 😂 devamını da gördüm yine oğlum oluyordu kaybettiğim bebeğimin adını koyuyordum emziriyordum öpüyordum falan bu sefer bakalım Allah’ın izniyle kucağıma alırsam rüyam çıktı derim ❤️ Bu arada ben hep gerçekçi rüyalar görüyorum mesela oğlumu kaybetmeden 1 hafta önce evimde taziye vardı bana baş sağlığı veriliyordu bende ağlayıp hayır ölmedi falan diyordum vs vs