Kvrckmom yok yok takma canım normaldir 🥰
Esosunannesi_ teşekkür ederim🙏🏻 birçok kişi öyle deyince rahatladım valla 😊
Kvrckmom evet 38de de ikinci sezeryan 🤗
nurcan_26g yaa çok çok az kalmış o zaman sağlıkla kavuşun inşallah 🤍
Kvrckmom amin hepimiz inşallah sağlıkla sihhatle kucağımıza alırız yavrularımızı🥰