Merhaba anneler, 31. Haftadayım ve gören herkes karnın aşağıda duruyor inmiş falan diyorlar. Doğumun yakın olacağını erken olma ihtimalini falan söylüyorlar. İster istemez insan takmaya başlıyor. 30. Hafta kontrole gittim ve doktor öyle birşey demedi. Sadece bebeğin olması gereken pozisyonuna geçtiğini söyledi. Yani doğum kanalına girmiş ya da erken riski olabilir falan diye birşey demedi asla. Ama ister istemez korkmaya başladım. Bir bilgisi olan var mı ?