Aslanmom1 vesilece Geçmiş olsun aynı durumu ben de yaşadım 🥺 14 ay olmamasının bir nedeni varmıydı doktora gitmişmiydiniz o süreçte peki
vesilece Aslanmom1 yaşım 36 canım o yüzden hemen tekrar istedik bebek. Ama doktorum rahmini kazıdık toparlanması 1 yıl sürer demişti ve öyle de oldu 😞 inşallah sen çok beklemezsin 🤲🏻
Aslanmom1 vesilece Ben de vakumlu kürtaj oldum canım ama doktorum benimde öyle söyledi rahim gebelikte kalınlaştığı için onu da kazıdım dedi. Deneyeli 5 ay oldu ama hala tutmadı ben de çok korkuyorum tekrar olmaz bebeğim diye. Çünkü ilki istediğimiz ay da hemen olmuştu
Tusami vesilece rahmini kazıdık mı dedi 😱artık kazıma yapılmıyor vakumla yapılıyor rahim için çok daha sağlıklı, kazıma riskli, bence doktorunu değiştir, bende geçirdim boş gebelikten , vakumlu kürtaj oldu, bir adet beklemen yeterli dedi doktorum
Murgul Aslanmom1 stres korku etkiliyor herşeyi İlki ilk demediğimiz ayda oldu. 8 haftalıkken kalbi durdu. Doktor 3 ay ara verin dedi ama dinlemedik 1 kere adet olunca denedik ama 4. Ayda oldu. Ondada olmaz bu ay zaten dediğimde oldu 😐 bu kısımda ayrı uzun macera bize öyle işte… Şimdi 37+3 olduk günleri sayıyoruz
vesilece Aslanmom1 yok canım stres yapma bana tüp bebek bile yapsan, rahim duvarı düzelmedikçe tutunmaz dediler o yüzden sabırla bekledik
babyyloverrr Murgul Bana doktorum 3 ay ara verin dedi. İnşallah bizim de hemen olur. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏽
Aslanmom1 Murgul Kucağınıza alırsınız sağlıkla inşallah 🤲🏻 Stres yapmamak elde olmuyo gerçekten. İlkinde zaten hemen olmaz uğraşırız diye düşünmüştüm olmuştu ama kalbi durdu. Şimdide olsun diye uğraşıyoruz olmuyo. Kaç doktora gittiysem hepsi rahim hazır olduğunda zaten bebek tutar bir kez olmuş yine olur dediler ama her ay neden olmadı demekten kendimi alamıyorum.
babyyloverrr Aslanmom1 İnşallah tekrar olur hiç canınızı sıkmayın🙏🏽 Allah bu süreçte hepimizin yardımcısı olsun
Murgul Aslanmom1 Amin çok teşekkür ederim 💕 Bu ay olmaz zaten dediğinizde yada hiç düşünmediğinizde süpriz yapar zor ama denemeye değer İnşaallah sağlıkla güzel haberleri yakında alırsınız
vesilece Aslanmom1 bilmiyorum canım bana doktor sivilce gibi düşün, izinin geçmesi 1 haftada sürebilir aylarda sürebilir, yapı meselesi’ demişti