Hilal69 susamsmom canım gebelik var öncelikle hayırlı olsun yarın ya da ertesi gün tekrar kan verip artışına bakmalısın her gün 2 katına çıkıyor bu değer eğer sorun yok artışta oluyorsa bi kadın doğuma görünmelisin
Hilal69 susamsmom hamileliğini 15 20 yle öğrenenlerde oluyor erken yaptırdığn için benimde mesela adete son 1 gün mü ne vardı gittim 337 yle öğrendim sonra artışına bakmak adına iki gün sonra tekrar kan verdiğimde değer 1016 ya çıkmıştı içini ferah tut yani inşallah sağlıkla ilerler gebeliğin
susamsmom Hilal69 Çok sağol canım, bakalım inşallah ilerler 🙏🏼 Bir de daha doktora gözükmedim ya folik asite başlamak için illa doktorun vermesini mi beklemem lazım yoksa şimdi alıp başlasam iyi olur mu ?
Bbhbhj susamsmom kuzum ben ilk öğrendiğimde 16ydi betam ertesi gün 2 katına çıktı en son 999,9du şuan 3 aylık hamileyim aşırı yükseliyor bir anda
Edabykl susamsmom bende adetten once kan vermistim 20 cikmisti oyle ogrenmistim ama pismanim erken ogrendigime zaman geçmiyordu benim icin 2 gunde bir kan veriyodum değerimi kontrol etmek icin sonra acaba kese gozukecek mi hadi kese gozuktu bebek gozukecekmi falan filan derken 15+1 olmusuz zaman gecmis hayirli olsun sizede 🌸
susamsmom Edabykl Yaa çok teşekkür ederim benim de biraz erken oldu ama bekleyemedim maalesef 😢 Size de maşallah, sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişi 🙏🏼♥️😍
mrvrm susamsmom hayırlı olsun öncelikle, gözünüz aydın ☺️ doktor yazmıyor, çünkü devlet karşılamıyor. Kendi paranla eczaneden alıyorsun. Doktor en fazla tavsiyede bulunur şunu al diye. Bana pregnom ya da folactive al demişti. Folactive kullanıyorum 90lı🤗
Hilal69 susamsmom doktora gitsen daha iyi olur doktorunun önerdiğini folik asidi kullan ben hamilelikten önce farklı kullanıyordum hamilelikten sonra değiştirdi folik asidi o yüzden doktora randevu al bi görün bence