bayanukuslu benilemle aynı duyguları paylaşam birisinin olması beni sevindirdi😁 20+5 haftalık hamileyim karnımda hafif çıktı. Bebek hareketlerini hissetmiyorum. Arada kalp atışı gibi tık tık bişeyler oluyo ☺️ Ama bende de hiç bişey yok. Ara ara elim karnıma gidiyor zaten yağ filan da sürüyorum da diğer insanlar gibi annecim canım balım duygusu henüz gelmedi. Bende mi bi problem var diyordum rahatladım şu an 😂