Merhaba canım , benim ilk gebeliğimde 6 haftalıkken başlamıştım kullanmaya her ay düzenli kan verip doz yükseltik hamilelik ilerledikçe yükselmişti benim ki ama bu ilaçla düştüğü için kontrol altına alınıyor ve bir sıkıntı olmuyor 8 aylıkken doğurdum doğumdan sonra bir ay daha kullanıp kan vermiştim düzelmişti sonra kullanmayı bıraktım , şimdi 2. Gebeliğim 5 haftadan itibaren tekrar Yüksek geldiği için kullanmaya başladım sabahları aç karnına yemekten bir saat önce alıyorum bunu da hamileliğin sonuna kadar kullanıcam herhalde bu gidişle sizde içinizi sıkmayın