qzm2022 Kızlar morelim çok bozuk tiroid’im yüksek çıktı doktor ilaç verdi doğum yapana kadar her ay kontrole gidecem ilaci kullanmassam bebeģin gelisimine bile etki edermis bu süreci yaşayan anneler var mi acaba?
Gnc27 qzm2022 kaç haftalıksınız ilacınızı düzenli kullanın ,sorun olmaz inşallah..ben de kullanıyorum..
Selnboga qzm2022 Sabahları kahvaltıdan en az yArım saat önce için ilcınızı hatta mümkünse aynı saatte içmeye özen gösterin.. ozaman ilacın gerçek etkisini görürsünüz. Ben alarm kuruyorum 8 gibi içiyorum sonra geri uyuyorum. gebe kalmadan önce tiroid kanserinden ameliyat oldum. Ömür boyu içmek zorundayım. Ve 2-3 hadtaya bir kontrol ettirmek zorundayım 🤦🏻♀️ Sizde hiç korkmayın. Moralinizide bozmayın. Allah beterinden korusun.
Ecceee qzm2022 niye moral bozuyorsunuz ki, ben de başından beri kullanıyorum, her sabah aç karna minicik bi ilaç içeceksiniz takiplerde de kanınıza bakarak ilaç dozunu ayarlayacaklar..bebeğe de hiçbir zararı olmayan bir ilaç..☺️
Aysencim qzm2022 sıkıntı yapma iki hamileliğimde de troid cıktı ilaçları düzenli kullan hiç birşey olmaz. Kaç çıktı değerin
Tgbaktas Benim ilk gebeliğimde vardı canım ilaç kullandım ama aşırı şişmiştim 34. Haftada doğdu kızım birden suyum geldi 1900 kg doğdu 1 ay yoğun bakımda kaldı ilacını düzenli kullan ben aç karnına midem bulanıyor diye pek içemiyordum
Gnc27 qzm2022 ben 35 haftalığım ama nerdeys basından beri uğraşıyorum tiroid için ,ilaç kullanıyorum ..düzenli içmek çok önemli ..içtikten yarım saat 40 dk sonra kahvaltı yapın ve aynı öğünde başka vitamin ilacı Demir ilacı almayın bu şekilde daha hızlı etki eder 🤗geçmiş olsun
Hilal1403 @“qzm2022” qzm2022 qzm2022 merhaba canım bende hamile kalmadan önce kullanmaya başlamıştım değerlerim çok yüksekti hamilelikte de kullanıyorum hiçbir sorun olmaz bebeğe de bir zararı yok sabahları düzenli olarak içmeye çalış bende 10. Haftamdayım bu süreçte ilaç dozum bile arttı hiçbir sıkıntı olmuyor
Vmerve qzm2022 benim de aksine tiroidim yavaş çalışıyormuş daha önce böyle bi sıkıntım yoktu gebelikten dolayı oluyormuş dahiliyeye gittim ilaç verdi kullanıyorum tekrar kan istedi merakla bekliyorum bende ilaç işe yarayacakmı başta bende stres yapmıştım ama yapmayın çok ciddi birşey değildir Allahın izniyle
Azra_Mom qzm2022 hiç korkma canım bende yaşadım aynı durumu 24 haftalıkken yüksek çıktı 5.23 tü dahiliyeye yönlendirildim doktor gebelik için yüksek bir rakam ama normalde olsa ilaç bile başlatmam dedi gebelikte ilaç kullanıp düşürülmediği takdirde bebekte gelişim geriliğine neden olur ilacını kullandığın sürece sorun yok dedi ilaca başladım 1 ay sonra 1.95 e düştü ilaca devam her ay kan alıyorlar kontrollerimde sıkıntı çıkmıyor şükür hep düşük stabil şekilde kalıyor ilacımı hiç aksatmıyorum çoğu gebede görülüyormuş zaten hiç kafana takma en azından çözümü olan bişey minicik hapla hallediliyor Allah dermansız dert vermesin inşallah
qzm2022 Azra_Mom Amin inşallah canim inşallah benimki de düşer valla yorumlariniz ilaç geldi geldi Hepinizden Allah razi olsun🌸
annesinin_beybisi qzm2022 korkmayın bende gebelik öncesi vardı gebelikte daha da yükseldi ilacı düzenli kullandiginiz sürece hemen değerler duzene girer bir sorun yaşamazsiniz
Azra41 qzm2022 benimde aynı 😊 sağlıklı olsun da bebek herseyi yapmaya razıyım 🤲 korkulcak bişey yok dedi dahiliye doktorum. . hap vitamin dedi bebeğe yararı var kullanmazsan zararı var dedi ihmal etme dedi her ay beraberiz dedi napalim sağlık olsun 😊
Grenpeopl qzm2022 ben canım hipotiroidi dendi bana da normal de hiç öyle bişeyim yoktu gebelik de oldu başta cok canım sıkıldı ama şuan ilaçla kontrol altında eğer tedeavş edilmez farkedilmezse sıkıntı doğuruyor farkedilip tedavi edildiği sürece bi sorun olmuyor 24 haftalığım şuan en basından beri sabahları 25mg kullanıyorum