Dilarey duruyildizz normal mi bilmiyorum ben 15. Haftadan itibaren hissetmeye başladım gıdıklıyor gibi bi his. İnternette 17. Haftadan itibaren yazıyor
duruyildizz Dilarey bende 15.haftadan beri hissediyorum ama bu hafta 1 kere hissettim sadece siz çok hissediyor musunuz
Aylinbzky34 duruyildizz yok valla henüz hiç bişi hissetmiyorum hatta zayıfım diyorum kendime daha çok hissetmem lazım ama tık yok 😌
Aylinbzky34 Dilarey detaylı dediğiniz perinatoloji bölümüne gidiyoruz ayrıca omu oluyo acaba eğer oysa benim haftaya çarşamba 22 nisan yani biraz araştırdım yarım saat falan sürüyo bütün organlarına falan bakıyo
Zeeynepp Dilarey Güzel gidiyor arada bir zorlayıcı zamanlar olsa da, karnım da çıkıyor artık şaşırıyorum erken diye
Secilakpinar Dilarey hayır bacak bacak üzerine atıyor göstermiyor 22sinde öğreneceğiz nasipse siz öğreneceğiz
Secilakpinar SeydAslk kasık değil ama rahim ağrım var arada rahmimden göbek deliğime ağrı oluyor sizin nasıl
SeydAslk Secilakpinar benimkide öyle bazende kasıgım agrıyor 2 kürtajdan sonra korkuyorum biraz agrım olunca
Secilakpinar SeydAslk dua et bol bol bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🙏 rabbim bebişlerimizi bize bağışlasın 💙🧿