Zeeynepp Dilarey Güzel gidiyor arada bir zorlayıcı zamanlar olsa da, karnım da çıkıyor artık şaşırıyorum erken diye
Edabykl Onlyyou bendr 15+1 ama bakan hamile olduğumu anlar karnım çıktı yaa erkenmi bilmiyorum ama herkeste değişir tabi bu durum 🌸🙈
Kayarzu Secilakpinar tek yaşayan ben değil mişim iki günde bir şeyler oldu sanki karnım yoktu hiç şaşkınım
nazosss Dilarey Benimki de çıkmaya başladı mesela. Hamileyiz yani çıkacak illa ki. Ben de mutluyum. 🥰
Secilakpinar Dilarey hayır bacak bacak üzerine atıyor göstermiyor 22sinde öğreneceğiz nasipse siz öğreneceğiz
Aylinbzky34 Bende 16 oldum bugün hiç göbeğim yok denecek kadar az hatta bazen şüpheleniyorum 😅ilk hamileliğim bizde önümüzdeki hafta detaylıya gideceğiz İnşAllah öğreniriz cinsiyeti ona göre ihtiyaçlara başlarız
Dilarey duruyildizz normal mi bilmiyorum ben 15. Haftadan itibaren hissetmeye başladım gıdıklıyor gibi bi his. İnternette 17. Haftadan itibaren yazıyor
Aylinbzky34 duruyildizz yok valla henüz hiç bişi hissetmiyorum hatta zayıfım diyorum kendime daha çok hissetmem lazım ama tık yok 😌