ebru1104 Bende daha aranmadım sorumlumla konuştum henüz müdürlüğe bakanlıktan yazı gitmemiş bekliyormuş
Ozgennnnnn Cannibal bize tebliğ edilmediği sürece sıkıntı yok bence insan kaynakları ile görüştüm yazı gelince biz sana haber veririz dedi öyle bir şey isteyemezler için rahat olsun ☺️