Cannibal Kızlar selam hastanede çalışıp aranan var mı gelip başlayın diye? Ben hala aranmadım nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum
Cerenturgay Cannibal bizim hastaneden de bı haner yok herhangi bir üst yazı gelmemiş daha hatta bugun 24. Haftaya görenlerin dilekçelerini de almışlar
atlasannesiiii Cannibal bende izni bekliyordum hayaller suya düştü ya ama geri cagiricaklar diye duydum ben kazanılmış hak olmadığından dolayı genelgeye bağlı olduğundan çağırilir 🥴
asliu_ Cannibal aynen 😅 koskoca hastanede bahtsız bedevi bir ben hemsireyim bir de tıbbi sekreter arkadas varmış izinden çağrılan, izni bekleyen gebe cok var ama
asliu_ Cannibal hayir idari izinde olan iki kisi varmis zaten biri ben digeri tibbi sekreter ikimizi de çağırdılar
Cannibal Ozgennnnnn ay beni de arayan olmadı bi netleşseydi her gün haber beklemekten sıkıldım😬 bir de başlamadığımjz günleri çalıştırmalarından korkuyorum bi sürü kişi başlamış forumda gördüğüm
Ozgennnnnn Cannibal bize tebliğ edilmediği sürece sıkıntı yok bence insan kaynakları ile görüştüm yazı gelince biz sana haber veririz dedi öyle bir şey isteyemezler için rahat olsun ☺️