Nurgl34 derya-01 yaa eşim kız bebek çok istiyor değişirse çok üzülür 😁 benim için hiç önemli değil sağlıklı olsun yeter bakalım bir dahaki kontrolüm de ne dicekler 😂
derya-01 Nurgl34 amin ins amin canim en onemlisi saglikli olmasi fark etmez erkek ya da kiz sadece iste insan tam olarak bilse ne olacak ona gore hazirlik yapar
ZMG65 Melekprenses aminnn aminn Allah gönlünden geçeni nasip eder inşallah bnde gittiğimde ogrenirum inşallah 🤗😍
miniktirtilim Damladamla123 ilk kizimda 12+5de 2li testte öğrenmistim Suan 13. Tam bugun 2li var ins gene ogrenirim :)
Bet-53 ZMG65 cuma günü 13 haftalık oluyoruz ve meraktan çatlıycam ilk bebek herkes erkek diyo ben kız hissediyorum kız olursa sülalede tek olacak inşAllah gösterir 😂
eslemesila ZMG65 bende bugün tam 12 haftalik oldum hem çok merak ediyorum öğrenmek istiyorum hemde öğrenmek istemiyorum bende çok tuhafım bu aralar sizin kontrolunuz ne zaman Bi dahaki sefer öğrenirsiniz bence
yigitinannesiiiii Kızlar doktorum tahmin yapmıyorum dedi bi çıkıntı var ama değişebilir o yüzden net bişey yok dedi şuan😌