sema_mom Derya3757- bende iki test yaptım biri hemen ikinci cizgi silik cikti. İkinci testte bir kaç saat sonra silik çizgi çıktı. Bende şuan geçmesini bekliyorum
sema_mom Derya3757- ya ben dayanamadim yine test yaptım atıyorum şimdi resmi bı bakar misin https://imgyukle.com/i/RV5F70. Testi yaptım saniyesinde çıktı
Sd14 sema_mom canım bence senin gebeliğin var teste göre kan ver emin olursun baya belli çizgi hayırlı olsun 🤗