asliu_ Bet7408 beni de henüz kimse aramadı haber bekliyorum hastanede hemsireyim b planlarimi yaptim beklemedeyim☺️
Bsrbsrrr Bet7408 başladım, işe gelmişim bana diyolarki yazı gelmeden neden geldin, bana kimse gelme demedi dedm , gruba attınız haberi gel demek olmuyo mu dedm , gelmişim bana niye geldin diyolar öncesinde demeleri gerekiyodu gelme diye
Rkye66 asliu_ psikoloğum. Rapor almayı düşünüyorum. Zaten pek iyi değildim bu aralar, 24 haftalık izne girince rapor almamıştım
Bet7408 asliu_ katibim geri çağırırlarsa 10 ar gün rapor alıp bayram sonrası başlamayı düşünüyorum çünkü psikolojimi Hep 2 ay yatmak olarak ayarlamıştım
asliu_ Rkye66 saglik olsun alırsınız rapor henuz il saglik müdürlüklerine ve hastanelere ulaşmamıştır yazi, ulaşınca haber verirler muhtemelen
Rkye66 İnşallah arayan soran olmaz. Ama pek ümidim yok. Çalıştığımız yerlere yazı daha yeni gelmiştir sanırım o yüzden aramaları gecikmistir
Bsrbsrrr Bet7408 bende katibim hayret yani nasıl çağırmadılar😂 beni hemen haberdar ettiler yazıyo bekle demediler
Der Bet7408 biz alalımda diğerler naparsa yapsın mı diosun bende şuan 23 üm hiç bu açıdan bencilce düşünmemiştim valla
Der Bet7408 bu yorumda rapor yazmıyoda biz başladık gerisi içindir demişiniz buna istinaden yazdım bende
havvalm5 asliu_ bugün mü gideceksiniz peki yarın mı? Bende beni bugün ararlarsa yarın rapor alıp götürürüm diye düşündüm. Zaten bugün gecmiş oluyor. 1 gün 1 gündür nihayetinde
Esraliuraz Bet7408 bende aynı durumdayım üstelik bende katibim. Yazı hala ekranlara düşmedi ama komisyonlar personeli çağırmaya başlamış. Onu da anlamış değilim yazı daha düşmeden neye istinaden çağırıyorsun personeli? Çok üzücü gerçekten bütün planlamalar iptal oldu.
asliu_ havvalm5 bugun idari izinli miyim diye sordum maalesef değilsiniz baslayis yapmaniz lazim dedi 😕
Bet7408 havvalm5 benide aradılar başlaman lazım diye 😊 ama ben çalıştığım yerden 1000 km uzaktayım 😂 rapor almaya çalışıyorum
havvalm5 asliu_ puffff☹️☹️☹️ planınız me peki tam olarak. Ben daha 24+3 üm heyet gerekiyor bana ama heyet yazacak doktor bulamadım. Siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz
asliu_ havvalm5 ben hastanede hemsireyim efor biriminde çalışıyordum suan 27 haftaya dogru gidiyorum. Bashemsire ile görüştüm efora verirseniz calisayim birkac hafta daha dedim o da tamam dedi ise gidiyorum suan haha şaka gibi ya 😂😂