Eliffffffdd eğer baskı hissediyorsan yatman en iyisi canım. Bende öyle bir his olmadı. Ama yatıyorm hep. Her şey bebeklerimiz için. Ben bir kayıp da yaşadığım için daha çok dikkat etmek istiyorum, korkuyorm 😔
Ve Emin ol evde yatmak en iyisi. Allah hastanelere düşürmesin. Evde yatmak, yatmak değil. Evinde, eşin yanında, gelebiliyorsa aile yanında. Hastane de daha zor. O yüzden sayılı gün çabuk geçer diyerek yatmak en iyisi. Kayıp yaşamak çok Zor 😔