Eliffffffdd yoo ne kusuru canım. Benim çok şükür ağrı da olmadi, batma da . Ama olan da varmış endişelenme. Pembe gibi lekelenme oldu. Sanırım 3,4 gün sürdü. sonra geçti. İlk iki gün de insan daha bı hassas oluyor sadece. Sonra normal hayata dönülecek hale geliyorsunuz. Ama ben hep yattım tâbi. Ayaklanmadm hiç. Sana da tavsiyem o. En azından ilk 1 ay dinlen. Doktorun ayaklan dese bile.
Ben az bir ayaklanma yaşadığım 2 hafta da hunilesme olduğunu öğrendim. Hareket dediğim de . Uçak yolculuğu yapıp evime geldim. Kendime Sabah kahvaltısı hazırlayıp yiyordum hemen 15 dk de. Tabakları falan bile eşim tezgaha koyuyordu ise gitmeden. Bide akşam dinlene dinlene yemek yapıyordum kendimi yormadan. Sofra kurup kaldırma, bulaşık ve çamaşır işi eşim yapıyordu. Ona rağmen hunileşme olunca korkup yeniden yatisa geçtim. Kayınvalidem geldi gitti. Şimdi de annem geldi. Ben yatıyorum 🌸💕