Feyzaerturk Sweetbabyy Sweetbabyy Bende 1. Trimesterde büyüdü 2. Trimestere girince küçüldü bugün sorucam bende doktora
birbebekbirkopekk Benimde öyle normalde küçükler zaten büyüyecek diye seviniyodum aynı duruyolar 😄 bi ara sütüm olmucak mı acaba üzüntüsüne kapılmıştım ama alakası yokmuş tabi şimdi kafaya takmıyorum