Arifecesurzmc Mommy17 böyle içerden hafif bi dürtü gibiydi 3 4 kere oldu başka olmadı. Bide karnıma dokununca bişey atıyor kalp atışını hissediyor olanibilirim çünkü kendi kalp atışımla da karışıyor
ozgetoozge suscarparimm belki size biraz saçma gelebilir ama kilolu olmak bebek hareketini hissetmeye engel olabilir mi? Ideal kilomun 7 kilo ustundeyim. Acaba bu durum bebegimi daha gec hissetmeme sebep verir mi🥸
suscarparimm ozgetoozge Alakası olduğunu düşünmüyorum. Çünkü arkadaşım 86 kiloyla hamile kaldı 17. Haftada hissetti. Süre uzayabilir kısaladabilir
Budiss_Moms ozgetoozge bence 7 kilo çok fazla bi kilo değil. Ewt kilolu olanlar biraz daha geç hissedebiliyor ama o 90 üstü olanlarda oluyor genelde. Vücut yağı engel oluyor
Sevvalltnc Cananyildiz 12 ci haftamda gittipimde tahminen kız oldugunu söyledi doktorumuz ama kesinleşmesi için gidicem yine
buse_2695 Arifecesurzmc şuan orda kalp atışı gibi şeyler hissediğini yazmışsın o senin kalp atışın atar damar geçiyor karnımızdan o hissettiğin bebeğinkini daha duyamazsın
Budiss_Moms Arifecesurzmc bende o haftalarda hissettim diye düşünüyordum ama 17 18 haftalarda gerçek hareketi anlayınca o zamankinin hareket olmadığını anladım😌