Merveileannesi 1234321 Canım ben daha önceden de usg ne yorum yapmıştım. Şimdi de karşıma çıkt. Cinsiyetine tahmini olarak kız diyorum doktor ne demişti sana
Merveileannesi 1234321 tahmini olarak da mı birşey söylemedi doktor Usg de 12 haftalık yazıyor seninkinde Ben 12 haftalıkken tahminde bulunmuştu
Hacerbuber AleynaSvn doktorumuz kese şekline falan herhangi bişey demedi ama kapatmıştı bacaklarını arada bi boşluk görür gibi oldum kız tahmin etti ama hiç belli olmadı sonra bakalım dedi hayırlısı🙏🏻
AleynaSvn Hacerbuber doktorlar zaten genelde söylemiyorlar kese şekline göre ben çevremde duydum gerçektende çoğu kişinin de dediğim gibi olmuş
Hacerbuber 1995_ Google sekmeler kısmına img resim yükle yazıp fotoğraflarınızdan seçip daha sonra asagı kısımda resmî kopyala çıkıyor buraya yapıştırıp yükleyebilirsiniz🤗
Demhat Hacerbuber benim de hep erkek doğuyordu içime ilk günden. Özelde bana 16. Haftada emin olamadı kız gübi dedi. 16+6da kesin erkek dedi. Kız dediginde inanmıyordum😂 benimki istemekten çok hissetmekti