Hacerbuber erkek bence kese şekline göre belli oluyomuş genelde kese yuvarlak ise kız fasulye şeklinde ise erkek çevremde çok duydum doğruluğunu benimde ilkinde kese fasulye şeklindeydi oğlum oldu şimdi 9 haftalık hamileyim kese yuvarlak kız hissediyorum