Hzllll Melisaa5 Melisaa5 bence var erken gebelik testi yapmıştım ben adetten 7 gün önce aynı seninki gibi silik çizgi çıktı ertesi gün kan vermiştim beta hcg 60.80 çıktı 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim şuan 6 haftalığız 🥲🌺 1. Melisaa5 b Melisaa5 - 
Melisaa5 Misra_kiratli bende stresten gelmiyo sandım ama bugün içim içimi yedi salı günü yapıcaktım birden yaptım testi
Sibel_l3 Melisaa5 idrarı çok koymuşsunuz 3 4 damla yetiyordu ama sanki bı çizgi gördüm bence tekrarlayın testi
Elifnrclkk12 Melisaa5 cizgi var ama bozukda olabilir testi yeniden yap ama bence var hakkında hayırlısı olsun 🤲
mucizegebelik6 Melisaa5 test bozuk olmus ama gebesin bence canım gözün Aydın. İki uç gun sonra erken doğum testi al onlar daha net oluyor 🥰
Emedko Melisaa5 idrarı çok damlatmışsın sanki dağılmış rengi hep . Tekrar testi yap bence . 3 damla damlatsan yeter