Melisaa5 https://imgyukle.com/i/RRahK8 https://imgyukle.com/i/RRagLn Allah aşkına 10 dk sonra böyle oldu hafif çizgi var gibi 5 gün gecikmem var kızllar yaa
Hzllll Melisaa5 Melisaa5 bence var erken gebelik testi yapmıştım ben adetten 7 gün önce aynı seninki gibi silik çizgi çıktı ertesi gün kan vermiştim beta hcg 60.80 çıktı 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim şuan 6 haftalığız 🥲🌺 1. Melisaa5 b Melisaa5 - 
Hzllll Melisaa5 Melisaa5 bence var erken gebelik testi yapmıştım ben adetten 7 gün önce aynı seninki gibi silik çizgi çıktı ertesi gün kan vermiştim beta hcg 60.80 çıktı 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim şuan 6 haftalığız 🥲🌺 1. Melisaa5 b Melisaa5 - 
kahvesever__ Melisaa5 çizgi var ama bozuk olabilir yayılmış başka varsa yap toksa yarın kan tahili ver
Misra_kiratli Melisaa5 benimde 5 gün gecikmem var ıslarla tek cizgi cıkıyor anlamadım doktor 10 gun gecıkmesı lazım dedı
Melisaa5 Misra_kiratli var yavrum var ya bide sancım çok oldu 2 gündür adet gibi ama gelmedi bide düzenlidir benim adetim
Misra_kiratli Melisaa5 benimde sancım falan oluyo göğsümdede agrı var ama bir sey cıkmadı adetim de gelmedı hala beklıyorım merakla
Melisaa5 Misra_kiratli bende stresten gelmiyo sandım ama bugün içim içimi yedi salı günü yapıcaktım birden yaptım testi