deletenmom1841 25-26 haftadan sonra şirin hareketlerden ziyade “hürra ben erkek bebeğim ahande buradayım” şeklinde bir hareketler başladı.
Mesela mideye doğru ayağı dikip bekliyor öyle,soluma yatmaktan solum uyuşunca 5dk sağıma yatayım diyorum aynı yere defalarca vuruyor seri seri 🤣 sürekli kolları yada bacakları kaydırıyor resmen.Elimi koyunca uzuvlarının yuvarlak kısımları elimin altında iri bir ceviz gibi oynuyor.Şikayetçi değilim hareket etsin içim rahat ediyor.sadece azcık 2 saat kesintisiz uyuyaydım iyidi,sonra hep asker olcaz 😂