Maysaamoms5 bence adet olabilirsin 4 gün çok uzun bir süre değil aslında hava değişiminden de kaynaklanabilir bu gecikmeler. Birazda ince giydiysen sıcak diye usutmus te olabilirsin batmalar olur. Ben bu tarz gecikmelerde hiç test yapmadım. 10 gün geçtiği zaman yapıp hamile olduğumu öğrendim. Yani şüpheye düşeceğine bekle bayağı geçsin derim doktora gider gitmez ilk muayene de keseyi bile görmüştüm düşün .