Kızlar 1 Nisan’da kan vermiştim 0 cıkmıştı , 4 gün gecikti adetimmm ,anlık sancılar vuruyor belime kasıgıma sonra geçiyor tekrarlıyor aynı sekilde sürekli bir ağrı yok idrara sık cıkmaya başladım beyaz akıntım oluyorr başka da bir belirtim yok yoğunluk belde batma sızı gibi şeyler var sanki