Eslem_1 ben son zamanda bebişlere kilo olsun diye keçiboynuzu özlü süt iciyordum😅 her gün havuç kırmızı biber yiyordum. Meyveyi de abartmışım. Bunları çıkarınca düzeldi çok şükür. Daha doktora kontrole gitmedim ama sınırın altındayım. Hamur işi zaten yok. 1 porsiyon meyve yiyordum. En son 20.30da 1 kase yoğurt yiyorum. Meyveyi yarim cay kasigi tarcinli sütle veya 1 kase yoğurtla yiyorum. Şu anlık iyi gibi.