benimmdunyamm ben yükleme yaptırmadım ama direkt tokken 2 saat sonra parmaktan baktırdım kimisi kandan olur diyor kimisi yükleme yapılmadan net sonuç vermez diyor kimisi 2 saat değil 1 saat sonra şekere bakılır diyor kafam karıştı sağlık ocağına bu 2 saat meselesini tekrar soracağım ama bazı doktorlar da 2 saat sonra baktırıyormuş 🌸 ama açlık 66 açlık çok önemli mi mesela tokluk çok yüksek çıkarsa ?