ogretmenHnmm ekimkiz barkod alamadim canım çok kalabalikti bekleme salonunda siringayla alip öyle tüpe koydu geçen sefer almistim ama ona da netten bakamadim
Sinemm066 ekimkiz 3 gün sonra kanda çıktı benim 2 defa test yaptım negatif çıktı kanda pozitif çıktı şuan 12 haftalik
ogretmenHnmm ekimkiz canım bugün özele geldim yine gebelik testi yapti polikistik over sendromusun dedi bana 😢
ogretmenHnmm Sinemm066 gecikmenin 6. Gunu ve 13.gunu verdim canım negatif çıktı 0.10 değer suan 15 gun hala adet olmadim
hayalbahcem ogretmenHnmm peki çatlatma ilacı mı verdi kan dışında ultrason ile bakıp kesin olarak gebelik yok oluşmaz dedi mi
ekimkiz ogretmenHnmm bende gittiğimde sökücü verdi gebeysende bu zarar vermez dedi aynı şekilde hormon için kan istedi zaten o gün eve geldim regl oldum yarın 3. Günüm gidip kan vericem
ogretmenHnmm hayalbahcem yok daha vermedi adet söktürücü verdi iste olursan 3.gunu gel hormon testi yapalim bir de asilama tedavisi yapalim sana klomen de veririz vs dedi esine de yest yapalim dedi