bebesiveannesi Ceycey54 En son geçtiğimiz ayın 20 sinde tartılmıştım ve 8 kg almıştım şimdi 10 olmuştur hatta geçmiştir diye düşünüyorum 🥲
Semina57 Merhaba bende 10. Haftamdayim bugün kontrole gittim. bebeğe alttan bakıldığında bariz erkek gibi çıkıntı var..ama çokta erken cinsiyet için..böyle bir durumla karşılaşan var mı
Ceycey54 Semina57 benimde 12. Haftada kıza benziyor ama net 17. Haftada söyleyeceğim demişti. Dr um yanılmadı 2. Kez kız annesi oluyorum
Amt54 Semina57 ben 10 haftalıktım erkeğe benziyor dediler 14 te erkeğe benziyor gene dediler 16 daerkek bu dediler 22+4 günlüğüz
CansuAmine Bizde bugün 16 haftalık olduk ama hala cinsiyeti öğrenemedik 🤭çok şükür bulanti hersey geçti denecek kadar azaldı ama 1,5 ay baya zorlu geçti şükür şimdi iyiyiz 🥰
Ebrulimomm Ceycey54 12+4 ten selamlar🙋🏻♀️🥰 Dr. Sedat Umur’a gidiyorum haftaya randevum var cinsiyetini öğreniriz inşallah 😊
Melekprenses Ebrulimomm aynıyız bizde 12+4 son hamielşiğimdr sedat beyde doğum yaptım şimdi adamın meryem kumbaşlı ya gidiyorum memnunum benim de yarın randevum var bakalım cinsiyet ne diyecek