Melekprenses Ceycey54 12+3 olduk çok şükür mide bulantısı birkaç gündür az. Hareket fazla edince ağrılarım oluyor progestan devam salı günü kontrolüm var bakalım büyümüş mü cinsiyet için tahmin bekliyorum
Gastronomanne Ceycey54 merhaba bende serdivanda oturuyorum 25+2 şükür çok güzel giden bir hamileliğim var 😇
Kdrtunl58 11 haftalık olduk biraz önce bulantı dışında bı sorun yok çok şükür 11aylik bir kızım var onun enerjisine karnımdaki bebegimle ayak uydurmaya çalışıyorum 🙂 Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin inşallah