nrsen bende de var o sorun duphalac verdi işe yaramadı sancı ve gaz yaptı sadece gliserin fitil kullandım. Doktora danışarak sende sor izin verirse kullan o baya rahatlatıyor hatta ben ikiye bölüp yarım koydum DAha çabuk çözünsün diye işe yarıyor kayısı dır kahvedir şuruptur hiçbiri fayda etmemişti malesef