Gizembiniciogl1 6 haftalık hamileyim bende dün aynı şekilde parçalı pıhtılı kanamam oldu hemen doktora koştuk bebeği keseyi ve kalp atışını gördük ama düşük riski var tabiki doktorum bu tip kanamaların olabileceğini söylemişti hemen proluton ve kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı bugün yok denecek kadar az kanamam oldu yatıyorum uzanıyorum bol bol su içiyorum sadece tuvalete kalkıyorum size de en azından bi proluton iğnesi yapılmalıydı progestan başlatılmalıydı diye düşünüyorum. İnşallah Allah bağışlar yavrularımızı 😢🙏🏻