Gizembiniciogl1 Sabah uyandığımda afedersiniz tuvalete çıktım ciğer kadar et parçası gibi pıhtı düştü ve kanamam oldu sizce düşük müdür?
Ela4810 Gizembiniciogl1 mutlaka doktora git, benimde öyle kanamam var ki yaklaşık 6 haftalık. Bir sürü pıhtı düşürdüm, her pıhtıda acile gidip kalp atışını dinledik. İnşallah bebeğiniz sizinledir ama hemen doktora gidin iğne ile destekliyolar ihmal etmeyin
Pirayeee Gizembiniciogl1 12. Haftadaym dün gece aynı sorunu yasadm. Düşük önleyici iğne yapıldı ve progestanla destekledi. Ozellikle 1 hafta sadece wcye kalk dedi
Gizembiniciogl1 FusunF gitmez olurmuyum gittim 20.hafta itibariyle bakıyoruz diyor , hiç bişey yapmadı eve git uzan dinlen , yarın doktoruna gel dedi
FusunF Gizembiniciogl1 dusuk tehlikesi var ozaman canım pıhtı küçük müydü büyük müydü Ozaman yarına kadar yerinden kalkma yat uzan lavabo dışında bide bol su iç benimde kanamam vardı
Gizembiniciogl1 Ela4810 kuzum bana hiç ultrasona bakmadılar işte , çok korkuyorum acaba düşürdüğüm embriyodur diye
Gizembiniciogl1 FusunF öyle yapıyorum , bi özele gittim , bi acile gittim hiç biri bakmıyor , özel 20.haftadan itibaren bakılır diyor , devlet bizim hastamız değilsin diyor bi tansiyon ölçtü başka bişey yapmadı
Zeloss Gizembiniciogl1 hangi sehirdesiniz şikayet edin bence böyle saçmalık olmaz ki ilgilenmek zorundalar
Ummu_osman Gizembiniciogl1 Allah allah başka özel yokmu gidebileceğin doktor en azından progestan yazmaliydi. Benim de kananam oldu senin haftalarında dediğin gibi pithida geldi düşük yaptım sandım . Yarin tekrar başka bir doktora git kanamam var progestan yazın de gerekirse Bende senin gibi ilgisiz bir doktora denk gelmiştim Rabbim kimsenin eline düşürmesin vallah
_yasemin_ Gizembiniciogl1 canım SGK var mı bakmak zorundalar bizim hastamız değilsin ne demek cimere şikayet et.
Naziminverasi Gizembiniciogl1 sanmıorum ağrılı ve aşırı parçalı kanama olurdu öyle olsa yani dr bana öyle bi durum olırsa hemen acile git dedi
Habus Gizembiniciogl1 yurtdışında falan mısınız acaba? Bakmamalarına çok şaşırdım. Kanama alanı falan var mı diye bakılır hatta benim çok az kahverengimsi lekelenme gibi bir şey görmüştüm doktor baktı kanama alanım olmamasına rağmen riske atmak istemedi progestan başlattı. Garip geldi bana bakılmaması. Düşük olsa aşırı ağrılı olurdu ve kanama durmazdı ama korkmayın dinlenin bir süre inşallah geçer 🙏
Pirayeee Gizembiniciogl1 öncesinde çok hafif normal kanama 1-2 saat sonrasnda evet parça pıhtılaşma kan düştü.. her kanama düşük riski olduğu için önlem aldik
Naziminverasi Gizembiniciogl1 benimde sekizinci haftam iki gün önce aynı şekilde yoğun kahverengi alıntı geldi peçeteye dr a gittim muayene etti kalp atışı devam edio çok şükür kanama alanıda yok iğne yaptılar önlem olarak progestan fitil zaten kullanıyorum neden olduğu belli değil bidaha da gelmedi zaten çok şükür sorun yok inşallah sizinde bi problem yoktur
Pirayeee Naziminverasi ya progestani ağızdan al dedi bana 1 hafta boyunca sonrasnda fitil olarak alabilirsin dedi🤨
Naziminverasi Pirayeee kanama olduğunda fitil atılmıyor diye duydum ağızdan alıyorsan da etkili oluyordurr zaten içini ferah tur stres yapma bi de tam adet zamanı oluyor diye biliyorum ben rahim kasılmaya alışkın olduğu için ilk üç ay böyle şeyler
Huzurrr_13 Gizembiniciogl1 ne alaka ya bakmaları gerekiyor sonuçta acil durum var yaa iğne fln verirler kanamam durması için ultrasonla bakmaları gerekiyor korkma canım rabbim büyük inşallah bebeğin seninledir 🙏🏻