Bir kaç gün daha bekleyeyim bakalım kızlar
Adet düzensizliğim var
3 kere kimyasal gebelik geçirdim
Bakalım hayırlısı bir kaç gün sonra tekrar yaparım test
inşaAllah olumlu sonuç alırım
Rabbim isteyen bekleyen herkese hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde nasip etsin şu mübarek ramazan ayında
Bol bol dua edelim kızçeler 😍
Rabbim dualarımızı kabul eylesin♥️