Nurem20 uzulmeyin hayirlisi böyleymiş ve bence burdaki insanların yorumları ile çok da umutlanmayın testte ikinci pembe çizgi yok gölge çizgi var ve bu genellikle kuruma çizgisi oluyor gebelik olduğunda çok çok ıncecik de olsa hafif pembe bir çizgi oluyor insanlar burda atlıyor her gördüğü çizgiye hamilesin diye sonra hayal kırıklığı yaşanıyor