Senorita Moonlightttt Nerden aldınız önceden mi almıştınız acaba ben trendyolda 500den aşağı göremedim🥲
Moonlightttt Senorita bursa da e bebek mağazasından aldım internet satışından değil cok olmadı 1 ay olmuştur 😌
Nurse2121 Busfb ben avent kullanıyorum çok memnunum cam biberon ama ben cam biberonun altını çıkardım plastik biberon koydum cam ağır geliyor ama aventin üç yapısı çok güzel