Busfb Yenidogan biberon önerisi verir misiniz ilk kez alacağım hangisini tercih etmeliyim bilemiyorum henüz 7 aylık hamileyim
Moonlightttt Busfb ben avent yenidoğan setini almıştım kullanıcıları cok memnun fikir olabilir sizin için , sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤗🌼
Asil28 Busfb ben aventinkini aldım, anne meme ucuna en yakın üç aventteymiş. Bebek içerken zorlanmıyormuş.
Biroglanannesiii Busfb Ben bi avent birde Dr browns aldım canım emzikleri de aynı şekilde bakalım hangisini alıcak 2 seçeneği de düşündüm
Beyzanrr Busfb canım tek diyebileceğim cam olsun plastik sakıncalıymış bi süre sonra kokusu oluyomuş ve bakteri çekme olasılığı yüksekmiş
Senorita Moonlightttt Nerden aldınız önceden mi almıştınız acaba ben trendyolda 500den aşağı göremedim🥲