Ya kardeşim memur değilsen meşgul etme burayı ne konuşuyorsun? Haziran 2021 verilerine baktığında 5 bin vaka sayısı ile uzatıldı bu genelge. Şu an vaka sayısı 7 binde. Haklı olarak hepimiz tepkimizi veriyoruz. Hastanede çalışan var covid yoğun bakımlarda çalışan insanlar var burda. Markete cafeye benzemiyor hastanede calismak. Kaldı ki öğretmen ve diğer kamuda çalışan annelerin ne derece riskleri olduğuna dair de yorum yapmıyorum alanım olmadığı için. Herkes çektiğini yasadigini bilir. Ne merakliymissiniz milletin çalışma şartları ile ilgilenmeye. Kamuda değilsen seni geren bisey yok.