Gebelik izni sona erdi. Karnıma sancılar giriyor üzüntüden😞 İzne ayrılacaktım cuma günü grip oldum dilekçemi veremedim ve 24. Haftama girdiğim gün cumhurbaşkanlığı genelgesi ile 24. Hafta gebelere izin kaldırıldı çok mutsuzum bebişlerime bişey olacak diye korkuyorum