Tugba0606 ay Allah yardımcın olsun benim sağlıksız di ama daha olusmamisti bebek yoktu yani hiç kese vardı değerim sağlıklı artmiyordu bir sürü doktora gittim 10 gün hastanede yattım eziyetti resmen benim de üzerinden 6 ay geçti şuan ben bile korkuyorum ki senin yaşadığın daha zor varlığını bildiğin birsey ama doktora gitmeye korkuyorum deme kuzum ben 4+2 de değerim 4000 di direk hastaneye gittim keseyi gördüm oksapar ve progestan verdi kan pihtilasmasi çıktı hafif ama 5+2 de gittim kesen çok iyi gelişmiş değerlerin güzel ama düzensizlik var ve acilman var dedi çok korktum progestana devam dedi yani iliskiye girmeyi bırak ayağa bile kalkmıyorum şükür kanamam feln yok ama şuan yine korkuyorum bende özele gittim ilki 215 tl 5 tane tahlil istedi tam kansayimi idrar bir sürü pıhtılaşma ölçen testler feln onlarda 85 tl tuttu yani bizim durumumuz çok iyi değil ikinci çağrısında 10 gün içinde geldiğimiz için ücret odemedik cok ilgiliydi devlettekiler basindan salmak için ne gerekiyorsa yapıyor şimdi 6+3 oldum yarın devlete gidicem inşallah hersey duzelmistir ama sende gitmeye korkuyorum deme seninde ne olur ne olmaz iğne kullanman lazm genelde sebebi pıhtılaşma oluyor erken gitmek her zamN iyi