Tugba0606 Merhaba arkadaslar adet gunu 4 gun gecti kasik agrim batma gibi belim felaket agriyor be hafifte memelerim bastirinca agriyor kan testino verdun 2.30 ne anlama geliyor
Aysekalkan Tugba0606 bir kacgun bekleyin yeni oan verin hızla yuselisvarsa aramıza hoşgeldin demektir🤗
Sgnn Tugba0606 üzmek istemem ama adet 4 gün geçtiyse en az 5in üzerinde olursa hamilelikten bahsedilir
Aslihanfs Kritik bi değer. Daha once burda o değerlerde olupta yükselenleri de okudum iki gün sonra regl olanları da, siz iki üç sonra kan testini yenileyin bence. Herşey gönlünüzce olsun💗
Aysekalkan Tugba0606 canım ben ikihaftalikdi takipdeyim acilden kan verdim ilaç kullanıyordum şeker hastasıyım onun için yumurtlama.doneminde şüphelendim ve acilden kan verip acilde yatış oldu şekerden dolu iğneye geçmek icin
Tugba0606 Aysekalkan 3. 10 kusuratli ama gebelik yok dedi sonra test aldim gift cizgi hemen belirginlesti
Karyakal Tugba0606 gecen ay basima geldi teste cikti hafif hemen gittim kan verdim 4.27 cikti ertesi gun 4.58 e yukseldi diger gune 1.8 e dustu ne oldugunu anlamadim 2 gun sonrada adet oldum sizin insallah yukselir
Rukiye24 Tugba0606 bu tarz durumlar kimyasal olabiliyor üzmek istemem ama arkadaşımında 40 a kadar çıktı regl oldu bu kimyasal oluyor.
Meralmert https://resimyukle.io/r/QMONgCMHDB kızlar sabah ilk idrarla yaptım bugün adet günüm birkaç gün önce erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı sizde bakar mısınız ikinci çizgiyi gördüm sizlerde görüyor musunuz??
Annesininportakali53 Meralmert evet var gibi diyor kan takibi yap ama bir dusugunuz olmuş sanırım öyle yazmışsınız benim de bir dusugum oldu ve adete 6 gün kala buradaki arkadaşların ısrarıyla yaptım iyiki yapmışım Bi kaç belirtim vardı direk çift çizgi gördüm kopkoyu şekilde değerim de 1979 çıktı 2000 den sonra kese görünüyor 2 gün sonra direk doktora gittim kan vermedim 4+2haftalikti kese karından göründü görünür görünmez oksapar pıhtılaşma iğnesi ve progestan verdi kesemde hafif düzensizlik vardı ve bir dusugum olduğu için tedbir amaçlı şimdi 6+3oldum yarın kontrolüm var erken gitmek herzaman önemli yani inceden dusugum oldu daha geç ogreniyim deme iyiki gitmişim doktorum çok ilgili inşallah hersey yolundadır sende öğrenir öğrenmez git