Xxz bundan 2 yada 3 hafta önce bende her lavaboya gittiğimde ıslaklık fark ettim afedersin peçete koyuyorum bakıyorum yarım saat sonra azda olsa ıslanmış. Eczaneye sordurdum turnusol kağıdı varmı diye eşim bulamadı Medicallerde yada kırtasiyelerdede satılıyormuş. Doktora gittim orda nst ye bağladılar alttan baktılar sıkıntı gözükmedi. Turnusol kağıdı dizmişler sargı bezine 4 adet aralıklıydı onu ped misali aşağı koydum gelen su amniyon sıvısı ise rengi ona göre değişecek.internette yazıyor bende ordan baktım. Ondada sıkıntı çıkmadı. Eğer turnusol kağıdı bulamıyorsan benim gibi doktora gitmende fayda var çünkü gelen su ise önlemi ona göre alırlar mazallah bebek enfeksiyon kapabilir . İçin rahat etsin.