Merhaba bende çok geçmiş olsun başımız sağolsun 13 haftalıkken sağlıksız gebelik olduğu için düşük ve kürtaj oldum sizi anlıyorum 😔 Rabbim hayırlı zamanda sağlıklı sıhhatli bebekler dünyaya getirmeyi nasip etsin cümlemize dua edelim birbirimize bende hemen olsun istiyorum ama genetik test verdim sonuçlarını bekliyoruz ona göre yol izleyeceğim Rabbim kucağımızı boş bırakmasın 🤲🏻