Fatma27 Nisan ayında doğumun gözüküyor dedi doktorum daha çok var 9 haftaya giricem ama içimde şimdiden fırtınalar kopuyor sizdede durumlar aynımı🙈☺️
RRR Fatma27 ahhh bu heyecan öğrendiğin ilk anda başlıyo zaman hiç geçmiyo sanki 😍 bende şubatta öğrenmiştim hamile oldugumu nasıl gececek aylar bu senenin sonunu nasıl bekleyecegim diyodum ekimin 24ü tahmini doğumum ve 49 gün kaldı 😍 zaman cabuk geçiyor diyolar ama ben cok pimpirikliyim sanırım bana hiç gecmedi sanki üç yıldır hamile gibiyim 😂
doganursezmag Fatma27 Bence en güzel ayda doğum yapacağız ne çok sıcak ne soğuk ilkbahar da biz çiçek açacağız😊
deletedmom213 Fatma27 doğuma hazırım 😀 Hemen nisan ayı gelebilir :) doğum korkusu falan yok her türlü havada karada doğururum :) sezaryen olsun normal olsun sunisi olsun epidurali olsun ben okeyim🙋🏼🤗
detetedmom404 Benimde allah izin verirse 6 Nisan gözüküyor 9+3 haftalık olduk şuan bulantı baş dönmesinden kendime gelip pek heyecana giremedim😂
Fatma27 detetedmom404 haha valla bende aynı durumdayım ama içimdeki heyecan daha baskın çıkıyor hemen hemen aynıyız ☺️☺️
Nureda detetedmom404 bende ilk kez bugun istifra ettik iştah sıfır mide bulantısı aldı başını gidiyor sizde de mi boyle ?
Aycan16 Bu bulamtı haldizlik be zaman geçiçek kızlar sürekli bir bulantı var içimde :/ bide elimi kolumu kaldırmaya halim yok 8+1 im :)
ArslanlardanEsra Aycan16 16 haftalığım şuanda daha yeni rahatladım, resmen hamileliğime yeni yeni heyecanla odaklanabiliyorum:) gerçekten ilk üç ay çok zormuş şuan nerdeyse gün içinde hamile olduğumu unutuyorum o kadar rahat😇 inşallah sizinde geçer en yakın zamanda
Burcuu129 8+6yım bulantılarım biraz azaldı kokulara karşı hassasiyetım hala devam edıyor arada kusmalarımda gecmedi hamilelik boyunca devam edenler de var 3 aylık 5 aylık degişiyor dedi doktorum 😞
detetedmom404 Burcuu129 bende kilo verdim yediğim çoğu şeyden tiksindim sebze meyve ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum yoğurt çok yiyorum herşeyden yemek isterdim ama midem almıyor
Melinoee BiZimde Doğum 20 Nisan gözüküyor 🤗 İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. 🙏🏻 Mide bulantısı ve koku hassasiyeti bende de var. Yemek yapamıyorum et,tavuk ve balık kokusuna asla dayanamıyorum 😔 Eşim kızıyor hiç birşey yemiyorsun diyor ama elimde değil. Meyve yiyerek günlerimi geçiyorum ve aşırı uyku halim var zaten uyumadığım zamanlarda midem bulanıyor 😔😔
Ghk21 Melinoee sizinle aynı durumdayız benim de doğumum 20 Nisan, ayrıca kendi Doğum günüm de 20 Nisan 😀 ama bu tiksinme, bulantı bitirdi beni de. Sürekli uyumak istiyorum uyanınca belki hafifler bulantım diye. 😔
Melinoee Ghk21 benimde eşimin 19 Nisan bakalım artık nasıl olacak 🤪 maalesef uyuyup uyandıkça sanki daha da çok artıyor gibime geliyor bu bulantılar halsizlikler. Allah başka dert vermesin bunlar gelip geçecek inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻