Deletedmom_72 ben de ara ara ağrı çekiyordum sonra idrarimdan kan geldi böbrek büyümesi olarak geçiyor gebelikte olabiliyormuş bebek baski yapıyormuş tam da sağ böbrekte genelde oluyormuş tathliller ve ultrason yapıldı ilaç falan vermediler bol su icip hareket edeceksin ileri boyutta degil dediler siz de baktirin bence burada stent takılanlar falan vardi okumuştum