_yasemin_ aynı şeyi dün acilde de söylediler ama ister istemez korktum bugün biraz ayakta kalmıştım ondan mı oldu yoksa diye çünkü ne zamn ağrım olursa ozmn geliyor. Çok şükür ki kanama alanı falan yok bebek te iyi inşallah akıntı devam etmez. İçimi rahatlattiniz çok teşekkür ederim sağlıkla kucağimiza alalım inşallah ❤️